کفی خودرو بر اصفهان

کفی خودرو بر اصفهان

09139999288

جابجایی خودرو ها از کلیه استان ها به سرتا سر کشور با حرفه ای ترین ماشین آلات و بروزترین خدمات میباشد ، تا خودرو شما را به نحو احسنت و بدون آسیب به مقصد مورد نیاز جابجا کند ، جهت آن گروه از اشخاص که مشتاق حمل و نقل خودرو از شهری به شهری یا از استان ی به استان ی دیگر هستند با ارتباط با سایت شرکت خودروبراصفهان  به مدیریت جناب محسنی ، ( khodrobar ). حمل و نقل خودرو ها با جرثقیل خودروبر های بروز بدون آسیب به خودرو مشتری.

 

خودروبر و جابجایی ماشین های لوکس و مدل بالا و گران قیمت در کوتاه ترین مدت در کلیه ناحیه های شمال ، جنوب ، شرق ، و غرب کشور از طریق جی پی اس خودروهای امداد ی صورت میگیرد . هزینه خودروبر های شرکت طبق تعرفه اتحادیه صنف کفی خودرو بر اصفهان میباشد که استاندارد و مورد تایید یه وزارت صنعت و معدن میباشد. 

انجام کلیه امور انتقال و حمل خودرو بصورت شبانه روزی در اصفهان

خودروبراصفهان با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در استان اصفهان می باشد .

تمامی خدمات جا به جایی و حمل و نقل خودرو توسط خودروبر کفی ، نیسان جرثقیل ، چرخگیر  اصفهان و استان اصفهان صورت می پذیرد .

تمامی خدمات خودروبر  بصورت شبانه روزی برای تمامی خودرو ها و تمامی برند ها (خودرو های کره ای ،خودرو های آلمانی، خودرو های چینی ،خودروهای آمریکایی،خودرو های ایتالیایی،خودرو های ژاپنی،خودرو های فرانسوی ( در خدمت شما می باشد. 

 

کفی خودرو بر اصفهان از جمله خودروبر های خوب در شهرستان اصفهان به شمار می آید که بهره گرفته است .

از رانندگان متخصص در امور حمل و نقل خودرو اصفهان  به صورت شبانه روزی .  در سراسر استان اصفهان بانیسان چرخ گیر و خودروبر در اصفهان و یدک کش در اصفهان در خدمت هموطنان عزیز میباشد . کفی خودرو بر اصفهان با مجوز رسمی ازسازمان های مربوطه با بیمه و بارنامه و بیمه مسئولیت حمل خودرو در اصفهان فعالیت می نماید .

کلیه خدمات و سرویس های ما با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت و با بیمه و بارنامه دولتی ارائه می گردد.

کفی خودرو بر اصفهان یکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو اصفهان و خودرو بر به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است؛

 

 


Loader